قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

افزایش دما در انتظار هرمزگان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی تا اواسط هفته جاری در غالب مناطق استان افزایش ۱ تا ۲ درجه ای دما مورد انتظار است.

 بازخبرمجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص، پیش بینی وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان، افزود: طی ساعات صبح تا ظهر وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرام خواهد بود.

وی بیان کرد: در ساعات بعد ازظهر در محدوده  تنگه ی هرمز و دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب غربی (تا ۳۶ کیلومتر در ساعت) پیش بینی می‌شود و دریا موقتا تا اوایل  شب متلاطم خواهد بود بنابراین توصیه می شود شناورهای سبک احتیاط های لازم معمول کنند.

حمزه نژاد عنوان کرد: در ارتفاعات شمالی، شرقی و ارتفاعات بخش مرکزی در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با رگبار موقتی باران و رعد و برق و افزایش سرعت باد مورد انتظار است، توصیه می‌شود از تردد در حاشیه رودخانه ها و صعود به مناطق مرتفع خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی تا اواسط هفته جاری در غالب مناطق استان افزایش ۱ تا ۲ درجه ای دما مورد انتظار است، تصریح کرد: طی صبح یکشنبه با توجه به ملایم بودن سرعت باد، پدیده شاخص جزایر خلیج فارس مه صبحگاهی با احتمال کاهش دید افقی خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *