جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس:

بخشنامه های خلق الساعه ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: باید به سمت اقتصادی پایدار با صدور و اجرای بخشنامه هایی برویم که بتواند فرآیند صادرات و واردات را تسهیل کند.

بازخبر/محمدرضا صفا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخشنامه های خلق الساعه ضربه بزرگی به اقتصاد کشور و صادرکنندگان زده است، تصریح کرد: باید به سمت اقتصادی پایدار با صدور و اجرای بخشنامه هایی برویم که بتواند فرآیند صادرات و واردات را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان نهایت همکاری را با  پارلمان بخش خصوصی هرمزگان داشته اند، خاطرنشان کرد: نماینده بانک مرکزی که بتواند معضلات ارز را برطرف کند علی رغم قول هایی که داده شد تاکنون در استان استقرار نیافته و همین موضوع یکی دیگر از مشکلات بخش خصوصی در استان هرمزگان است.

صفا اضافه کرد: صادرات در استان هرمزگان خوشبختانه تنوع خوبی به خود گرفته است ولی متاسفانه بخشنامه های متعدد باعث سردرگمی شده و بسیاری از تجار صادرات را کنار گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: قوانین و بخشنامه های غیرکارشناسی خلل زیاد در امورات صادرکنندگان و متعاقبا گمرک به وجود آورده است و این معضل از عدم آشنایی مرکزنشینان با امورات مرزی ناشی می شود و صادرکنندگان را گیج و سردرگم کرده است که بدون شک به نفع اقتصاد کشور نیست.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه خط کشتیرانی از بندر لنگه به قطر با رایزنی های اتاق  بازرگانی بندرعباس و استاندار هرمزگان راه اندازی می شود، عنوان کرد: پروازهای دبی از بندرعباس از سال ۱۳۴۰ دایر بوده است که متاسفانه این پرواز در حال حاضر وجود ندارد که ناشی از عدم  مدیریت مسوولان ایران ایر است و این پرواز  در حال حاضر به لارستان و قشم  انتقال داده شده است و تجار استان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و استاندار هرمزگان در این زمینه رایزنی های لازم را انجام  داده اند که امید است این معضل برطرف شود.

وی ادامه داد: استان هرمزگان پایتخت اقتصادی کشور است و داشتن امکانات و زیرساخت حق مردم این استان است گرچه شاهد تلاش های استاندار هرمزگان در این مسیر بوده ایم اما نیازمند یک عزم ملی برای رسیدن کامل به این هدف هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *