قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دما در بندرعباس افزایش می‌یابد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از امروز تا پایان هفته جاری شریط جوی پایداری بر روی استان حاکم خواهد بود.

بازخبر/مجتبی حمزه نژاد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دمای هوا در سطح استان بین ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد کاهش یافت، افزود: بامداد امروز حاجی آباد با کمینه دمای ۸ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز به ۱۴ درجه بالای صفر رسید، خاطرنشان کرد: نوسانات دمایی طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت و از روز چهارشنبه به تدریج افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان بیان کرد: از امروز تا پایان هفته جاری شریط جوی پایداری بر روی استان حاکم خواهد بود و طی ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد عنوان کرد: طی ساعات بعد از ظهر نیز وزش بادهای سطحی پدیده غالب مناطق دریایی خواهد بود و توصیه می‌شود که شناورهای سبک و صیادی با احتیاط تردد کنند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *