دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

رعایت اصول سه گانه “شفا” تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه شاهد هستیم بسیاری از مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید ۱۹ در سنین جوانی و در افراد بدون بیماری زمینه ای رخ می دهد، بنابراین تا زمانی که واکسیناسیون آغاز شود، باید دستورالعمل های بهداشتی را برای کنترل بیماری رعایت کنیم.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۱۹ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: تنها راه کنترل و مهار ویروس کرونا، پیشگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به اصول سه گانه شفا می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این اصول سه گانه را شستشوی مرتب و صحیح دست‌ها، فاصله‌گذاری فیزیکی (اجتماعی)، حداقل ۱.۵ الی ۲ متر از یکدیگر و استفاده مرتب از ماسک عنوان کرد.

نوروزیان همچنین اجتناب از تجمع و دورهمی ها در تمامی مکان ها، اجتناب از تردد (مسافرت های غیرضروری شهری و بین شهری) و استفاده از تهویه مناسب در مکان های بسته را به دنبال رعایت این اصول الزامی دانست.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تأکید به رعایت توصیه های ذکر شده از سوی مسئولان و پزشکان، از هم استانی های عزیز خواست که در این زمینه ناظر یکدیگر باشیم و دیگران را نیز به رعایت این اصول دعوت کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *