قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان:

بزرگترین دستاورد مناظره دانشجویی تقویت اعتماد به نفس، وحدت و خودباوری جوانان است

سرپرست جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: بزرگترین دستاورد مسابقات مناظره دانشجویی تقویت اعتماد به نفس، وحدت، صمیمیت و خودباوری جوانان و در یک کلام ارتقاء سرمایه های اجتماعی جامعه است.

بازخبر/  محمد دل پسند صبح امروز)۱۶ بهمن ماه) در آئین تجلیل از برترین‌ها و داوران مسابقات نهمین دوره مناظره دانشجویی استان هرمزگان، مناظره را از جمله روش های جذاب آموزش دانست و گفت: مناظرات دانشجویی باید بە گونەای باشد کە افراد شرکت کنندە از بیان‌کردن آرا و نظرات خود هراسی نداشتە و قادر بە بیان آشکار و روشن و دفاع از تفکرات خود باشند.

وی تصریح کرد: مناظره همچنین موجب می شود دانشجویان آنچه را آموخته اند در عمل به کار بگیرند و باید توجه داشته باشند مناظره اخلاق محور و اخلاق مدار و بر اساس مستندات علمی پیش برند.

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان اضافه کرد: مناظرات باید اخلاق محور باشد و موجب تقویت روحیە انتقاد پذیری و بالارفتن آستانەی تحمل شرکت کنندگان باشد.

دل پسند مناظرات دانشجویی را تمرینی برای ورود به عرصه های گسترده تر اجتماعی و تبیین مواضع در این عرصه ها دانست و عنوان کرد: علاوه بر این، مناظره تمرینی برای کار گروهی، افزایش تاب آوری و آستانه تحمل، تقویت تفکر خلاق و تمرین گفتگو است.

وی خاطر نشان کرد: از مهمترین نکاتی که در مناظره مد نظر قرار می گیرد و دانشجویان باید آن را رعایت کنند، آداب مناظره، احترام طرف مقابل، نقد منصفانه و اخلاق مداری است که شرکت در این مناظرات برای نسل های مختلف به عنوان یک مهارت تبدیل می شود و در طولانی مدت موجب افزایش روحیه گفتمان در جامعه خواهد شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان عدم گفتگو و نقد منصفانه را از مشکلات ما در جامعه قلمداد کرد و افزود: گفتگو انسانها را به هم نزدیک می کند تا از داشته های یکدیگر بهره مند شوند.برنامه مناظره دانشجویی تمرینی بسیار موثر برای ارتقاء فرهنگ گفتگواست و بدون تردید بزرگترین دستاورد آن تقویت اعتماد به نفس، وحدت، صمیمیت و خودباوری جوانان و و در یک کلام ارتقاء سرمایه های اجتماعی جامعه است .

به گزارش ایسنا، در پایان با حضور سرپرست جهاد دانشگاهی هرمزگان به گروه‌های برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد و از تلاش های تیم داوری تقدیر شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *