قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آغاز فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان

مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی هرمزگان از آغاز فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان هرمزگان خبر داد.

بازخبر/ صدیقه مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، بابیان اینکه هم‌اکنون آغاز فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان هستیم، افزود: ارزیابی اولیه که شامل صحت سنجی اطلاعات واردشده توسط متقاضیان، دادن مشاوره و راهنمایی شغلی به آنان بوده است در ۸ استان به اتمام رسیده است.

صدیقه مظفر با اشاره به انجام مراحل مربوط به فاز اول طرح توسعه مشاغل خانگی در ۱۳شهرستان استان هرمزگان  عنوان کرد : تا الآن در شهرستان‌های عباس ۱۴۵۶، بندرلنگه ۱۸۸، قشم ۴۴۲، میناب ۱۱۲۰، جاسک ۲۶۵، رودان ۳۳۲، حاجی‌آباد ۵۷۸، بستک ۳۴۲، خمیر ۲۳۱، پارسیان ۳۳۷، سیریک  ۲۵۳، ابوموسی و بشاگرد ۴۵۱ نفر متقاضی طرح هستند.

این مدیر اجرایی گفت:در فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان برگزاری جلسات توجیهی با پیشرانان، سطح‌بندی متقاضیان، معرفی متقاضیان به پیشران، فراخوان و ثبت‌نام تحصیل گران، معرفی منابع آموزشی جهت آموزش عمومی، تهیه و تدوین منابع آموزشی، ارائه مشاوره موردنیاز به متقاضیان در طول اجرای دوره ، ورود اطاعات آموزش،  مشاوره و گزارش آن در سامانه، راستی آزمایی ارائه مشاوره و گزارش آن در سامانه و…. است.

وی اظهار کرد: طرح مذکور در هر شهرستان از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با پیشران‌ها و پشتیبان‌ها با جهاد دانشگاهی در هر شهرستان وارد مرحله آموزش، توانمندسازی و مشاوره خواهد شد.

مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی هرمزگان افزود: قرار است با همکاری پیشران‌ها و کاربر اساس فرمت‌ها، اصلاح و ویرایش اطلاعات و پروفایل سامانه‌ای، مشاوره تخصصی شغلی، و استعداد سنجی برای تک‌تک متقاضیان انجام شود و با توجه به شرایط کرونایی و ابعاد زمانی پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد.

مظفر اضافه کرد: موضوع اصلی این است که بیشتر جامعه هدف ما متقاضیان که اسامی آنان در سامانه ثبت‌شده هستند که کارهای مشاوره تخصصی، ایجاد انگیزه و مشاوره شغلی جهت ایجاد یک شغل پایدار را در این مرحله خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه آموزش شهرستان سیریک و خمیر در این هفته آغاز شده است، گفت: افراد در طرح توسعه مشاغل خانگی از فواید این طرح بهره‌مند شده و می‌توانند با خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به درآمد رسیده و خودکفا شوند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *