قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ثبت ۱۳۳ پرونده تخلف در طرح نظارت بر بازار هرمزگان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان از آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز در هرمزگان از ابتدای بهمن ماه خبرداد.

بازخبر/عبدالرضا پیروی منش صبح امروز(هشتم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز در هرمزگان از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است، افزود: در این مدت، ۱۳۳ پرونده تخلف ثبت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان با بیان اینکه در این مدت هزار واحد صنفی کنترل و بازرسی شد، خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی متخلف بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان فروردین به مدت ۹۰ روز در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این مدت ۱۱۰ بازرس به همراه ۳۰۰ همیار بسیجی بر توزیع و قیمت کالاها و خدمات نظارت می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی با سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس بگیرند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *