اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ثبت ۱۳۳ پرونده تخلف در طرح نظارت بر بازار هرمزگان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان از آغاز طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز در هرمزگان از ابتدای بهمن ماه خبرداد.

بازخبر/عبدالرضا پیروی منش صبح امروز(هشتم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح نظارت بر بازار ویژه پایان سال و نوروز در هرمزگان از ابتدای بهمن ماه آغاز شده است، افزود: در این مدت، ۱۳۳ پرونده تخلف ثبت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان با بیان اینکه در این مدت هزار واحد صنفی کنترل و بازرسی شد، خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی متخلف بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان فروردین به مدت ۹۰ روز در استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این مدت ۱۱۰ بازرس به همراه ۳۰۰ همیار بسیجی بر توزیع و قیمت کالاها و خدمات نظارت می‌کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت هرمزگان در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در واحدهای صنفی با سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس بگیرند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *