قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آغاز برداشت گوجه فرنگی گلخانه ای در میناب

معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی میناب از آغاز برداشت گوجه فرنگی در گلخانه های این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود از سطح ۵.۸هکتار بیش از یک هزار تن گوجه فرنگی برداشت شود.

بازخبر/ عباس مویدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: ۵.۸ هکتار از گلخانه های میناب به کشت گوجه فرنگی اختصاص دارد.

وی اظهار کرد:سال گذشته سطح گلخانه های این شهرستان ۷.۲ هکتار بوده که این میزان در سال جاری زراعی به ۴۲ هکتار افزایش پیدا کرده است.

معاون سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزایش تولید در واحد سطح، صرفه جویی در مصرف آب، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و امکان بازاریابی مناسب را از مهمترین مزایای کشت گلخانه ای برشمرد و افزود:پیش بینی می شود از سطح ۴۲ هکتار گلخانه های میناب بیش از ۵ هزار تن محصول برداشت شود.

وی اظهار کرد: محصولاتی نظیر گوجه فرنگی، خیار، بادمجان و فلفل دلمه ای رنگی با هدف صادرات در سطح گلخانه های میناب کشت می شود.

مویدی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۲۰ نفر بصورت دائمی در گلخانه های شهرستان میناب مشغول بکار هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *