قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

هنرمندان تئاتر جاسک به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: هنرمندان جاسکی در جشنواره تئاتر استان هرمزگان درخشیدند و با کسب مقام برتر به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند.

 باز خبر,عبدالرحمن لشکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بندرجاسک اظهار داشت: هنرمندان جاسکی دو سال متوالی با توانایی خود در زمینه تئاتر در جشنواره تئاتر استان هرمزگان بخوبی درخشیدند و با کسب مقام برتر به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند.

وی افزود: در گذشته‌ای نه‌چندان دور جاسک یکی از شهرهای بسیار خوب در حوزه تئاتر بوده است و این هنر به‌ صورت ذاتی و استعدادهای خدادای در جوانان و مردم جاسک رخنه کرده است که طی سال‌های گذشته به خوبی بدان توجه نشده است و اگر مورد توجه قرار گیرد نتایج خوبی را به‌همراه خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های متعدد سعی بر احیای دوباره هنر تئاتر نمودیم و با دعوت از برترین اساتید استانی و کشف استعدادهای جدید در این هنر، موفق به تشکیل یک گروه منسجم شدیم که نتیجه آن برتری دو سال پیاپی در جشنواره استانی تئاتر و راه‌یابی به جشنواره بین‌المللی فجر گردید.

لشکری‌زاده تصریح کرد: تئاتر «دُن کامیلو» اثر برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان به‌مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای شهید باهنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک به اجرای عموم در آمد که مورد استقبال گرم مردم واقع شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *