قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرکل امور فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

سند نهضت ملی ارتقای فرهنگ کار به استانها ابلاغ می شود

مدیرکل امور فرهنگی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: سند نهضت ملی ارتقای فرهنگ کار در کشور تدوین و به زودی برای اجرا به استانها ابلاغ می شود.

بازخبر/ شهریار احمدبیگی روز گذشته (۲۱ آبان ماه) در آئین افتتاح ۵۷ خانه فرهنگ کار در هرمزگان افزود:  در قالب اجرای این سند، تمام دستگاه‌های مرتبط وظیفه دارند که آموزش‌های مورد نیاز پیرامون ارتقای فرهنگ کار را از دوران تحصیل تا دوران سربازی و دانشگاه ادامه دهند تا فرهنگ کار به شکل زیربنایی در جامعه نهادینه شود.
وی ارتقای فرهنگ کار در کشور را نیازمند عزم ملی عنوان و اضافه کرد: در این حوزه باید برنامه داشته باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با ایجاد خانه های فرهنگ کار با تبیین ابعاد مختلف فرهنگ کار و شیوه های سنتی و ملی و بهره گیری از تجربیات بتوان شرایط بهتری را در استان ایجاد کنیم.
سعید ناجی افزود: هر چه تلاش منسجم تر باشد نتیجه آن بهتر خواهد بود و امید است خانه های فرهنگ کار قدم خیری در برنامه ملی باشد.
مدیر منطقه ای فراساحل صف هرمزگان گفت: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه شرکت است و با توجه به شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی و موارد ایمنی با جدیت رعایت می شود.
پاژنگ افزود: ۲۲۵ نفر در این شرکت مشغول بکار هستند و در این شرایط سخت اقتصادی سعی در حفظ نیروی کار و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و بیمه پرسنل شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *