قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

قیمت مصوب گوشت گوسفندی و گوساله در هرمزگان اعلام شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان گفت: بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، قیمت گوشت گوسفندی مخلوط کیلویی ۱۰۵ هزار تومان و گوشت گوساله مخلوط کیلویی ۹۰ هزار تومان است.

بازخبر/ محمد عباسی صبح امروز (۱۲ آبان ماه) در جریان بازدید از صنف فرآورده های گوشتی بندرعباس، افزود: این قیمت‌ها در ستاد تنطیم بازار استان به تصویب رسیده است و قیمت‌های پیشنهادی جدید پس از بررسی کارشناسی تصویب می‌شود.

وی اضافه کرد: واحدهای عرضه و توزیع گوشت قرمز در استان هم موظف هستند بر اساس قیمت‌های مصوب، گوشت قرمز را عرضه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان با اشاره به اینکه اگر واحدهایی این قیمت مصوب را رعایت نکنند تخلف کرده اند و با آنان برخورد می‌شود، اضافه کرد: قیمت جدیدی به تازگی از طرف سازمان جهادکشاورزی هرمزگان پیشنهاد شده است که در حال بررسی هستیم و هنوز به تصویب نرسیده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان نیز می‌گوید: ۸۰ درصد دام سبک و ۵۰ درصد دام سنگین مورد نیاز استان از استان‌های دیگر تامین می‌شود.

عباس زارعی با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دام و گوشت قرمز در کشتارگاه‌های سراسر کشور یکی از دلایل افزایش قیمت است، تصریح کرد: بر اساس مصوبه‌ای، ورود دام زنده به استان‌های جنوبی ممنوع است و گوشت از کشتارگاه‌ها تامین می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه نیاز استان به گوشت قرمز روزانه ۴۷ تن است، بیان کرد: ۱۴۵ واحد عرضه گوشت قرمز در هرمزگان فعالیت می‌کنند.

در سطح بازار بندرعباس قیمت گوشت گوسفندی کیلویی ۱۲۰ هزار تا ۱۳۰ هزار تومان و گوشت گوساله ۱۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود. به گفته فروشندگان گوشت قرمز از یک ماه گذشته تاکنون ۱۰ هزار تومان گوشت گوسفندی و ۱۵ هزار تومان گوشت گوساله افزایش قیمت داشته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *