قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

۱۰۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش ICT استان

۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری برای ارتقای ۱۲۰ سایت در بشاگرد و حاجی آباد به شبکه فیبرنوری استان اضافه می شود.

بازخبر/  احد قویدل فرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطی در سال های گذشته برخی از نقاط کوهستانی و صعب العبور استان با مشکل دسترسی به شبکه ملی اطلاعات مواجه هستند و با توجه به شیوع ویروس کووید۱۹ و ضرورت ارائه خدمات بر بستر الکترونیک ۱۰۶ میلیارد تومان در خصوص توسعه زیرساخت های ارتباطی در استان سرمایه گذاری می شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه زیر ساخت ارتباطی استان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این میزان اعتبار در جهت احداث ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری و ایجاد ۱۲۰ سایت ۳G و ۴G هزینه می شود که درحال حاضر مراحل طراحی شبکه کابل فیبر نوری به پایان رسیده و طبق برنامه ریزی های انجام شده شرکت مخابرات استان مجری پروژه است. قطعا پس از تامین زیرساخت مذکور ۱۲۰ سایت تلفن همراه در منطقه عمومی بشاگرد و منطقه عمومی حاجی آباد به نسل سوم و چهارم تلفن همراه ارتقا می یابند.
قویدل تصریح کرد: توسعه مذکور در راستای کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه شاخص های ict استان می باشد که بستر لازم جهت ارائه خدمات الکترونیکی و اتصال مشترکان روستایی به شبکه ملی اطلاعات در نقاط کمتر برخوردار استان فراهم می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *