جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

خبر مهم معاون وزیر راه به متقاضیان وام ودیعه مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز بسیاری از مستاجران ثبت نام خود را در سامانه طرح اقدام ملی تکمیل نکرده‌اند، گفت:متقاضیان دریافت وام ودیعه باید هرچه زودتر مدارک مورد نیاز را در سامانه tem.mrud.ir تکمیل کنند تا امکان پالایش و معرفی آنها فراهم شود.

بازخبر/ بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، همه متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه طرح اقدام ملی و از قسمت «مشاهده و پیگیری درخواست‌ها» نسبت به مشاهده وضعیت خود و انتخاب بانک مورد نظر جهت دریافت اخذ تسهیلات اقدام کنند.

نیمه نخست مرداد ماه وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد متقاضیانی وام ودیعه مسکن که ثبت نام پیامکی داشتند، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

با این حال تاکنون تعداد زیادی از افرادی که ثبت نام پیامکی آنها تایید شده است در سامانه مسکن ملی ثبت نام نکرده و اطلاعات خود را تکمیل نکرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *