قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

کمبود دارویی در درمان بیماران کرونا در هرمزگان وجود ندارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: درمان بیماری کووید ۱۹ در استان مطابق با پروتکل های درمانی وزات بهداشت صورت می گیرد و تجویز هر گونه دارو با نظر پزشک معالج می تواند در هر بیمار متفاوت باشد.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۲۹ مردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: همه داروهای تعیین شده برای درمان کرونا در استان موجود است و داروهای موردنیاز طبق دستور پزشکان تجویز می‌شود و هیچ مشکلی در تامین دارو در استان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: برخی از داروها مانند فاویپراویر و رمرسیور علی رغم اینکه جزو جزو پروتکل های وزارت بهداشت و کمیته علمی دانشگاه نیستند اما دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تامین این داروها اقدام کرده است که توسط پزشکان درمانگر و با توجه به مرحله بیماری جهت برخی از بیماران تجویز می شود.

نوروزیان اضافه کرد: این داروها برای بیماران سرپایی تجویز نمی شود و بهتر است در موارد ضروری و در درمان بیماران بستری در بیمارستان استفاده شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه درحال حاضر هیچ کمبود دارویی در خصوص درمان بیماران کووید در استان وجود ندارد، گفت: مشکل اصلی عدم مراجعه زودهنگام بیماران به مراکز درمانی است.

نوروزیان از مردم خواست که به جهت درمان بهتر و موثرتر در هفته نخست بیماری به مراکز بهداشتی و درمانی یا اورژانس بیمارستانها مراجعه کنند تا هم درمان موثری داشته باشند و هم از گردش ویروس در جامعه پیشگیری شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *