چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول
در چهارماهه نخست سال جاری صورت گرفت

پهلوگیری ۵۲۸ فروند شناور کانتینر بر در بندر شهیدرجایی

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۵۲۸ فروند شناور کانتینری در بندرشهید رجایی پهلودهی شده که در هم سنجی با مدت مشابه سال قبل آمارها رشد ۱۴ درصدی را نشان می دهند.

بازخبر/علی رضا محمدی کرجی ران  ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کانتینری بندر شهید رجایی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۵۲۸ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده که عملیات تخلیه و بارگیری  ۴۸۲ هزار TEU  کانتینر طی این مدت به ثبت رسیده  است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به رشد ۱۴ درصدی در پذیرش کشتی‌های کانتینری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: از این تعداد شناور چهار فروند کشتی کانتینر بر نسل هفتم  (مگاسایز) بوده که با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن و نیروهای متخصص نرم تخلیه و بارگیری به ۱۶۰ BOX در ساعت ارتقاءیافته است.

محمدی کرجی ران خاطرنشان کرد: تداوم پهلو دهی این شناورها که البته متعلق به ناوگان ملی است می‌تواند زمینه‌ساز تحولی مطلوب درحوزه تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری پدید آورد.

مجتمع بندری شهید رجایی مهم‌ترین بندر کانتینری کشور به شمار می‌آید که با برخورداری از ۱۲ اسکله کانتینری، ۹۰ درصد از عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری کشور را به خود اختصاص داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *