قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

وزارت ورزش، استقلال و پرسپولیس را به یک چشم نگاه می‌کند

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد وزارت ورزش و جوانان با جدایی سرمربیان پیشین سرخابی‌های پایتخت، به هر دو باشگاه ضربه زده است.

علیرضا مرزبان درباره چهارمین قهرمانی متوالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال به خبرنگار ورزشی

گفت: زمانی می‌توانستیم قهرمان پرسپولیس را قطعی بدانیم که استقلال دچار مشکلات درونی شد و استراماچونی باید می‌رفت. سپاهان هم وارد یک «مینی بحران» شد، اما پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای داشت که سه سال قهرمان شده و راه قهرمانی را بلد بودند. آنها با استفاده از بحران سایر تیم‌ها به ثبات رسیدند و انتظار می‌رفت با صلابت قهرمان شوند.

وقتی سایر تیم‌ها با مشکلات درونی روبه‌رو شدند، پرسپولیس به عملکرد باکیفیت خود ادامه داد
وی ثبات تیمی را عامل اصلی قهرمانی سرخپوشان خواند و اظهار داشت: این بازیکنان چند سال است کنار هم هستند. دروازه‌بان تیم در جام جهانی بازی کرده بود و مدافعان هم تجارب خیلی خوبی داشتند. خلیل‌زاده بی‌نظیر بود و کامیابی‌نیا با وجود مصدومیت‌هایی که با آن مواجه شد، ثبات خیلی خوبی داشت. مهاجمان تیم هم با اضافه شدن مهدی ترابی، نقش حساسی ایفا کردند. زمانی که شاسی تیم استحکام لازم را دارد، در همه مواقع می‌توانید از آن استفاده کنید و پرسپولیس با وجود مشکلات درونی سایر تیم‌ها، به عملکرد باکیفیت خود ادامه داد.

فرق استقلالِ بعد از استراماچونی با پرسپولیسِ بعد از کالدرون چه بود؟
مربی پیشین پرسپولیس با اشاره به تغییر سرمربی سرخپوشان در پایان نیم‌فصل اول تصریح کرد: با جدایی کالدرون، بحث بر سر این بود که پرسپولیس دچار مشکل می‌شود یا خیر. فرق پرسپولیسِ بعد از کالدرون با استقلالِ بعد از استراماچونی این بود که بازیکنان پرسپولیس تجربه قهرمانی داشتند. کالدرون در نیم‌فصل اول در ادامه موفقیت‌های برانکو، ساختار تیم را حفظ کرد و تیم را بالا نگه داشت. بازیکنان هم شرایط بدنی خوبی داشتند و یحیی گل‌محمدی این روند را ادامه داد.

پرسپولیس آرامش خود را مدیون کریم باقری است، او سکوها را هم کنترل می‌کند
مرزبان با تمجید از مربیان فعلی پرسپولیس خاطرنشان کرد: کسی چون کریم باقری خیلی به تیم کمک کرد. او نقش تنظیم‌کننده روابط اجتماعی بازیکنان را دارد و پرسپولیس آرامش خود را مدیون باقری است. حضور باقری در پرسپولیس، سکوها را هم کنترل می‌کند و احساس خوبی به رختکن می‌دهد. گل‌محمدی هم که به‌عنوان مربی قهرمان وارد صحنه شد، کارنامه خیلی خوبی در شهر خودرو داشت و خیلی زود با پرسپولیس هماهنگ شد. تیم مقابل نفت مسجدسلیمان بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کرد و نشان داد می‌داند چگونه از عمق و کناره‌ها حرکت کند.

کادر پزشکی مسئله کرونا را در تیم حل کرد، قهرمانی را به آنها تبریک می‌گویم
مربی پیشین پرسپولیس با تمجید از سایر افراد  حاضر در باشگاه و نقش آنها در قهرمانی این فصل خاطرنشان کرد: باید بپذیریم با وجود اشتباهات بزرگ مدیریتی، کادر پزشکی پرسپولیس خیلی به تیم کمک کرد و تدارکات هم با دقت، مسائل را مدیریت کرد. کادر پزشکی مسئله کرونا را در تیم حل کرد تا بازیکنان از این بابت دچار مشکل نشوند و قهرمانی را به آنها، هواداران، مربیان و بازیکنان تبریک می‌گویم.

پرسپولیس از بازیکنان حاشیه‌ساز چشم‌پوشی کند
مرزبان درباره وضعیت سرخپوشان در فصل آینده اظهار داشت: اکنون باشگاه باید به دنبال حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی باشد و از بازیکنانی که حاشیه دارند و ممکن است به تیم لطمه بزنند، چشم‌پوشی کند. بازیکنان جدید علاوه بر بی‌حاشیه بودن باید انگیزه و حس تیمی بالایی داشته باشند تا پرسپولیس در آسیا هم موفق باشد.

مدیران باشگاه به دنبال منافع شخصی خود هستند و نباید قهرمانی را به آنها تبریک گفت
وی با بیان اینکه ساختار تیم پرسپولیس در چند سال اخیر تغییری نکرده است و بازیکنان این تیم به ندرت جابه‌جا شده‌اند، به تسنیم گفت: تغییرات دائم مدیریتی هم تأثیر منفی روی روند تیم نداشته است. هواداران یاد گرفتند از حواشی دوری کنند و با احترام به بازیکنان، به تیم خود کمک کنند. آنها مواقعی که کار خوب پیش نمی‌رفت، حس خوبی به تیم دادند. تنها کسانی که نباید قهرمانی را به آنها تبریک گفت، مدیران باشگاه هستند که جنجال‌ها و حواشی بی‌هدفی را شروع کرده بودند. برخی از آنها به دنبال مطرح شدن بودند و جز یکی دو نفر، سایر اعضای هیئت مدیره منافع خود را دنبال می‌کردند.

هیئت مدیره تیم را به حاشیه می‌بُرد
مربی فوتبال ایران با بیان اینکه هواداران و بازیکنان پرسپولیس فهمیده‌اند باید به چه کسانی اعتماد کنند، تصریح کرد: شما باید به کسانی تکیه کنید که هوادارتان هستند، اما هیئت مدیره نقش مثبتی ایفا نکرد و تیم را به حاشیه می‌بُرد. کادر فنی و بازیکنان با وجود تمام حاشیه‌ها، اجازه ندادند پرسپولیس و آینده خود آنها ضربه بخورد. افراد وفادار به پرسپولیس و بازیکنان که منافع باشگاه را به منافع شخصی ترجیح می‌دهند، باید در پرسپولیس مدیریت کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *