جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

آغاز فعالیت جامعه اسلامی کارمندان برای انتخابات شوراهای شهر

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از فعالیت‌های این تشکل سیاسی اصولگرای عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شوراهای شهر خبر داد.

بازخبر/سیدکمال‌الدین سجادی  با اشاره به آخرین فعالیت‌های جامعه اسلامی کارمندان برای انتخابات شورای شهر تأکید کرد: ما در انتخابات مجلس شعبات استانی فعالی داشتیم و بیش از ۶۰ نماینده با حمایت ما وارد مجلس شدند و همچنان پیگیر موضوع تشکیل فراکسیون کارمندان در این مجلس هستیم.

وی افزود: در نظر داریم که از لحاظ تشکیلاتی کار خود را گسترش دهیم. در حال حاضر در ۲۲ استان دبیر داریم و قرار است سایر استان ها نیز به این میزان افزوده شوند.

سجادی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات شورای شهر ادامه داد: در تهران و استان‌ها در زمینه شورای شهر فعال هستیم و حتماً در انتخابات پیش‌رو هم فعالیت خود را برای رقابت گسترش می‌دهیم.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان با اشاره به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان، اظهار کرد: خطاب ما در این زمینه به آقای نوبخت است که باید هرچه سریعتر این موضوع را مورد توجه قرار دهند؛ چرا که مخصوصا بیماری‌های معمول میان‌سالی و سالمندی در میان بازنشستگان وجود دارد و باید موضوع همسازان‌سازی با جدیت از طرف دولت انجام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *