قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

کنکور کرونا

برگزاری کنکورهای سراسری در ایام کرونایی و در حالی که ستاد مرکزی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت رسما اعلام کرده تجمع بیش از ۱۰ نفر در مکانهای سر بسته ممنوع است به چالشی بزرگ برای برگزار کنندگان کنکور و همچنین شرکت کنندگان تبدیل شده است.

 بازخبر/حجت نظری عضو شورای شهر تهران در توییتی از برگزاری کنکور انتقاد کرده:« درخواست برخی داوطلبان کنکور و خانواده‌شان برای تعویق تمام کنکورهای سراسری کاملا به‌جاست. متاسفانه شورای شهر دراین‌مورد اختیار ندارد امابه‌عنوان نماینده مردم سلامت دانشجو برایم مهم‌تر است و از سازمان سنجش و وزارت علوم می‌خواهم از خسارتی جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.»

محمد جواد حق شناس دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با حجت نظری، هم نظر است:« ستاد مرکزی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت  رسما اعلام کرد تجمع بیش از ۱۰ نفر در مکانهای سر بسته ممنوع است، اکنون نظر روشن خودرا پیرامون برگزاری کنکور و حضور چند صدهزار جوان داوطلب را درکنار هم و زیر سقف و امکان ابتلای جمعی آینده سازان کشور بیان کند.»

در فضای مجازی نیز کاربران بر این نظر استوارند در شرایطی که ویروس کرونا هنوز کنترل نشده چه اصراری برای برپایی کنکور است در حالی که طبق پروتکل های وزارت بهداشت که اجتماع بیشتر از ۱۰ نفر را در مکان های سربسته ممنوع اعلام شده است.

با این حال به نظر می رسد سازمان سنجش تصمیم دارد به صورت قطعی کنکور امسال در زمانی که اعلام کرده برگزار کند مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد و مثلا وزیر بهداشت یا شخص رییس جمهور وارد عمل شوند و کنکور امسال را به تعویق بیاندازند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *