قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

بیش از ۲۱ هزار هرمزگانی تسهیلات ازدواج دریافت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار نفر از جوانان هرمزگانی از تسهیلات ازدواج استفاده کردند.

بازخبر/محمود رضا امیاری  افزود: به مناسبت هفته ازدواج از سوی وزارت ورزش و جوانان مقرر شد پویش”ازدواج جوانان با همراهی خیران” با رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها و انجام خدمات رایگان مشاوره در سطح استان‌ها صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ استان هرمزگان شاهد بالغ‌بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ واقعه ازدواج بود که  بیش از ۲۱ هزار نفر نیز موفق به استفاده از تسهیلات ازدواج شدند.

وی بیان کرد: میزان تسهیلات پرداختی در سال ۹۸ بالغ‌بر شش هزار و ۳۷۰ میلیون ریال و میانگین سن ازدواج در آقایان ۲۶ سال و در خانم‌ها ۲۲ سال بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه مهارت‌های زندگی (قبل، حین و بعد از ازدواج ) توسط مراکز مشاوره ازدواج، فرهنگ‌سازی ازدواج بدون مراسم در شرایط کنونی جامعه با تقدیر از زوجین جوان با پویش”من آسان و ساده زندگی مشترکم را آغاز می‌کنم”، طراحی و انتشار کلیپ، پوستر، برشور، بسته فرهنگی مجازی در قالب پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، حضور زوجین موفق در برنامه‌های صداوسیما مرکز خلیج‌فارس، حضور خیرین حوزه ازدواج جوانان در برنامه‌های صداوسیما مرکز خلیج‌فارس، حضور مشاورین و اساتید مجرب حوزه ازدواج و تعالی خانواده در برنامه زنده، تهیه سه طرح در قالب سبد حمایتی جهیزیه جوانان با تخفیف ۵۰ درصد، برگزاری جشن گلریزان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین بر جوانان و زوجین نیازمند  از جمله برنامه‌های این اداره کل است که در سطح استان برگزار خواهد شد.

امیاری تصریح کرد: متقاضیان تسهیلات ازدواج در دوماهه نخست سال ۹۹ بالغ‌بر شش هزار و ۸۶۶ نفر بوده است که از این میزان تاکنون بالغ‌بر ۸۹۰ نفر موفق به اخذ این تسهیلات شده‌اند.

از یکم مردادماه با آغاز اول ماه ذی‌حجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) تا هفتم مرداد به مدت یک هفته  به‌عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *