قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

پاسخ وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان در کمیسیون بهداشت

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر بهداشت در جلسه امروز صبح این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

 بازخبر/محسن فتحی  در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور آقای دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد. آقای میرسلیم و روح الامینی نمایندگان تهران سوالاتی درباره اقدامات وزارت بهداشت در باره کرونا مطرح کردند که وزیر به آنها پاسخ داد و نمایندگان هم قانع شدند.

وی توضیح داد: نمایندگان درباره کم و کاستی‌ها و روند مقابله با کرونا سوال پرسیدند و وزیر هم محدودیت‌ها را توضیح داد مبنی بر این که نمی‌توان محدودیت اجتماعی کامل را انجام داد چون بحث معیشت مردم در میان است؛ مسوولان دغدغه معیشتی دارند و باید در کنار آن هم کرونا را مدنظر قرار دهند؛ پس باید رویکرد به سمتی پیش برود که خروجی خوبی داشته و کشور از پیک کرونا عبور کند.

وی افزود: آقای پژمان فر، نوروزی و آریان پور نمایندگان مشهد، رباط کریم و مینودشت نیز سوالاتی درباره خدمات بهداشت و درمان در حوزه‌های انتخابیه خود مطرح کردند اعم از کمبود دستگاه سی تی اسکن، کادر درمان و لزوم پرداخت فوق العاده پرستاران و کادر درمان که وزیر به آنها پاسخ داد و قول‌های را برای جبران کسری‌های در حوزه‌های انتخابیه‌های آنها بیان کرد.

فتحی درباره این که آیا موضوع واکسن و داروی کرونا در این جلسه مطرح شد گفت که سوالات نمایندگان پیرامون این موضوع نبود البته آقای شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو حضور داشتند قرار شد در جلسه‌ای دیگر ایشان توضیحاتی در این باره به نمایندگان ارائه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *