قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

اهدای بیش از ۷۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان هرمزگانی

انجمن‌های مطالعات برنامه درسی هرمزگان در قالب رزمایش همدلی ۷۵۲ جلد کتاب درسی به ارزش ۲۳ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

 بازخبر/عضو هیات مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان با اعلام این خبر گفت: این طرح به منظور تامین کمک هزینه و تهیه ی کتب درسی و کمک آموزشی دانش آموزان کم بضاعت و ایتام در این استان اجرا شد.

مریم رهبر با بیان اینکه برای تهیه این کتاب ها ۲۳ میلیون تومان هزینه شده است ، افزود: برای همراهی در این امر خداپسندانه هنوز دیر نشده و می توانید، کودکان هرمزگانی بیشتری را حمایت کنید و به مهر برسند.

وی ادامه داد: به همت‌، یاری و همراهی شما به این انجمن‌ کتاب های اهدا شده در شهرستان های مختلف از جمله جاسک‌، میناب‌، رودان‌، بشاگرد و بندرلنگه به دست دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

رهبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر هدف ما کمک به دانش آموزان نیازمنده و این طرح با نام رها برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان استان در حال اجرا است و مشارکت مردم در ارائه خدمات فرهنگی در کاهش فقر و محرومیت خانواده ها نقش موثری دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *