قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان:

مشکل ترخیص کالاهای لنج و شناورهای هرمزگان برطرف می شود

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان با تأکید بر اینکه در روزهای آینده مشکل ترخیص کالاهای این لنج و شناورها برطرف می‌شود، گفت: کالاهای بدون مجوز به کشور مقصد بازگردانده می‌شود.

 بازخبراحمد پویافر ظهر امروز (۲۹ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پهلوگیری ۷۱ لنج حامل کالای ملوانی و گروه ۴ غیرمجاز نیست و در حال طی مراحل قانونی ترخیص کالا است.

وی با تأکید بر اینکه معیشت مرزنشینان از وارد و صادر کردن این کالاها است، اظهار کرد: با کمک استاندار هرمزگان در روزهای آینده مشکل ترخیص کالاهای این لنج و شناورها برطرف می‌شود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان بیان کرد: حدود ۷۰۰ لنج سنتی با ۵۰۰ خدمه در استان مشغول فعالیت هستند و کالاهای ملوانی و گروه ۴ وارد می‌کنند.

پویافر اضافه کرد: این لنج‌ها در شهرستان‌های پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر، میناب، سیریک، جاسک، قشم و بندرعباس فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: دریابانی هرمزگان ۷۱ لنج حامل لوازم‌خانگی غیرمجاز را از ۲۳ خرداد تاکنون در گمرکات ملوانی استان توقیف کرده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *