قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
استاندار هرمزگان:

تمامی تلاش خود را برای تسهیل صادرات و واردات کالا در هرمزگان به کار بستیم

استاندار هرمزگان گفت: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

بازخبر/فریدون همتی روز گذشته(چهارم تیرماه) در آیین تجلیل از برترین‌های اصناف استان هرمزگان، از تلاش‌های مجموعه خانواده ۴۱ هزار نفری اصناف این استان تشکر و قدردانی و بیان کرد: اصناف نقش بسیار مهمی در اقتصاد استان بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اصناف هرمزگان با تامین، توزیع و عرضه به موقع و دقیق کالاها در راستای حفظ آرامش و نشاط در بازار کارهای بزرگ و اثرگذاری انجام داده‌اند.

استاندار هرمزگان افزود: در این دوران تحریم های ناجوانمردانه دشمنان و همچنین شیوع بیماری کرونا شاهد هستیم که بازاریان و اصناف استان با ایفای نقش انقلابی و جهادی خود اجازه نداده‌اند، بازار با کمبود کالا مواجه باشد.

همتی با اشاره به نقش مهم همه اصناف در کنترل و نظارت بر بازار، تصریح کرد: در این راستا نیز خود بازاریان اقدامات موثری در زمینه جلوگیری از گرانی در بازار داشته‌اند.

وی به همراهی و همکاری بسیار خوب اصناف در راستای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری در واحدهای مختلف صنفی، پاساژ ها و بازارها باید همچنان تداوم داشته باشد و بازاریان می‌توانند این فرهنگ را هرچه بیشتر در جامعه نهادینه کنند.

استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم فعال تر شدن اتاق های اصناف و بازرگانی هرمزگان در راستای توسعه تجارت با کشورهای همجوار، خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی تلاش خود را برای تسهیل صادرات و واردات کالا در استان داشته‌ایم و از اتاق های اصناف و بازرگانی نیز انتظار داریم در این زمینه فعالیت های گسترده ای داشته باشند.

همتی یادآور شد: فرمانداران در همه شهرستان‌های استان‌ نیز بررسی و پیگیری رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنفی و تولیدی را به صورت جدی با رصد و نظارت دقیق بر فعالیت ها انجام دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *