قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
از سوی آتش نشانی بندرعباس صورت گرفت؛

اهدای ۴۰۰ دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر درمان بندرعباس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از اهدای ۴۰۰ دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبرداد.

بازخبر/فرجام دانش  با تقدیر از کارکنان آتش نشانی بندرعباس برای ضدعفونی و گند زدایی شهر بندرعباس، افزود: آتش نشانی بندرعباس با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در اختیار و استفاده از توان آتش نشانان عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهر انجام داد.

وی اظهار کرد: در کنار انجام عملیات ضد عفونی، نیروهای آتش نشانی عملیات‌های مرتبط با حریق و امداد و نجات را نیز برعهده دارند.

دانش با بیان اینکه اگر مردم درحریم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند به کادر درمان و پزشکان طی ای مدت زحمات شبانه روزی می کشیدند، بی نتیجه نخواهد ماند، تصریح کرد: وزارت بهداشت تمام توصیه‌های لازم را انجام داده است اما آنچه را که من می‌توانم بگویم این است که برای عبور از شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا حضور و فعالیت چند ارگان و یا نهاد خاص کافی به نظر نمی‌رسد و همه هم‌وطنان باید وارد عمل شده و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان از اهدای ۴۰۰ لباس مخصوص کادر درمان در مقابله با شیوع کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبرداد و اضافه کرد: این امر در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان صورت گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *