دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی در روستاهای بخش مرکزی بندرلنگه

بخشدار مرکزی بندرلنگه از افتتاح دو ایستگاه آتش‌نشانی همزمان با روز آتش‌نشان در روستاهای چاه مسلم و دیوان خبر داد.

 باز خبر,مهدی صابری شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان بخش مرکزی در روستای چاه مسلم در گفت‌وگو با فارس در بندرلنگه اظهار داشت: آتش‌نشانان نمونه بارز یک انسان فداکار و شجاع می‌باشند که جان خودشان را برای نجات هموطنان و همنوعان خود به خطر می‌اندازند.

وی فزود:  شغل آتش‌نشانی یکی از سخت‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود، به همین دلیل و به بهانه  روز آتش‌نشانی برنامه‌های بسیار خوبی در پنج روستای گزیر ،بندر دیوان ، بندر حسینه، چاه مسلم و دژگان به همت دهیاران و با همکاری آموزش و پرورش و حمایت فرماندار شهرستان از قبیل آموزش اطفای حریق، مسابقات نقاشی و به صدا درآمدن زنگ ایمنی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بخشدار بخش مرکزی اضافه کرد: به مناسبت روز آتش‌نشانی دو جایگاه ایمنی و آتش‌نشانی در روستاهای چاه مسلم و دیوان افتتاح شد و در پایان نیز از دهیاران و پرسنل زحمتکش آتش‌نشانی دهیاری‌ها طی مراسمی که در محل دهیاری چاه مسلم با حضور فرماندار و مسوولین ادارات و شوراهای اسلامی برگزار شد، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *