قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تشویش متحدان امریکا از به دام افتادن جاسوس در ایران

خبر حکم اعدام برای «محمود موسوی مجد» یک‌بار دیگر یادآور این عادت قدیمی امریکایی‌هاست که بعد از عملیات‌هایشان انقدر ذوق‌زده می‌شوند که با درز دادن اطلاعات مربوط به عملیات، امنیت مهره‌های خبرچین سرویس‌های اطلاعاتی غرب در داخل ایران را به خطر می‌اندازند.

بازخبر /پایگاه “بیزینس اینسایدر” در گزارشی نوشت: ایران فرد متهم به جاسوسی از فرماندهان نظامی‌اش به‌ویژه [سپهبد شهید] قاسم سلیمانی را دستگیر و محکوم به اعدام کرده است. متحدان امریکا در آژانس‌های اطلاعاتی جهان با شنیدن این خبر، مشوش و نگران شده‌اند.

این منبع ادامه داد: خبر حکم اعدام برای «محمود موسوی مجد» یک‌بار دیگر یادآور این عادت قدیمی امریکایی‌هاست که بعد از عملیات‌هایشان انقدر ذوق‌زده می‌شوند که با درز دادن اطلاعات مربوط به عملیات، امنیت مهره‌های خبرچین سرویس‌های اطلاعاتی غرب در داخل ایران را به خطر می‌اندازند.

بیزینس اینسایدر افزود: آن‌ها همچنان نگرانند که حجم وسیع جزئیات درز کرده به رسانه‌ها و حتی اظهارات شخص ترامپ می‌تواند در آینده به لو رفتن سایر جاسوسان منجر شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *