دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

شرکت در تجمعات و رعایت نکردن فاصله فیزیکی عامل افزایش کرونا در هرمزگان

مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: یکی از شایع‌ترین الگوهای اخیر ابتلا به کرونا در استان حضور در اماکن تجمعی همچون مجتمع های تجاری، ادارات و شرکت در گردهمایی‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

بازخبر /  دکتر فاطمه نوروزیان  افزود: طبق آمار روز گذشته ۳۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد و ۷ بیمار فوت کردند و شمار کل جان باختگان به ۸۷ نفر افزایش یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از شایع‌ترین الگوهای اخیر ابتلا به کرونا در استان حضور در اماکن تجمعی همچون مجتمع های تجاری ،ادارات و شرکت در گردهمایی‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، مراسم‌هایی همچون عزا، عروسی و میهمانی از جمله‌ی این موارد است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۴ نفر در یکی از شهرستان‌های استان به علت حضور در مراسم عروسی و رعایت نکردن فاصله فیزیکی، به کرونا مبتلا شده اند.

وی تصریح کرد: در یک مورد دیگر هم ۷۳ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال حضور در یک میهمانی ساده مبتلا شده‌اند. در این مورد افراد پس از میهمانی نیز ارتباطات خانوادگی خود را ادامه دادند و دامنه‌ی شیوع به کارکنان دو اداره نیز گسترش یافت.

دکتر نوروزیان شرکت در تجمعات و حضور در اماکن عمومی و همچنین رعایت نکردن فاصله فیزیکی را از مهمترین دلایل گسترش شیوع کرونا در هرمزگان عنوان کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *