قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

وداع دانش آموزان سیریکی با مدارس تخریبی

مدیر آموزش و پرورش سیریک از آغاز عملیات تخریب و نوسازی آخرین مدارس تخریبی و ساخت دو واحد آموزشی شش کلاسه در این شهرستان خبر داد.

بازخبر /محمد ظاهری ادیب روز گذشته(۲۰ خردادماه)  طی بازدید از مراحل تخریب آموزشگاه شهید شهرجو روستای سیکویی، گفت: عملیات ساخت دو واحدآموزشی که از آخرین واحدهای آموزشی فرسوده و تخریبی شهرستان بودند، با همت و مشارکت خیرین محترم شهرستان سیریک و اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان آغاز و در مدت زمان کمتر از یک سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان این مطلب که این واحد های آموزشی در روستای کندال از توابع بخش بمانی وروستای سیکویی از بخش مرکزی شهرستان سیریک ساخته می شوند، اضافه کرد: با ساخت و بهره برداری از این دو واحد اموزشی تا قبل از پایان سال تحصیلی آینده، ۲۴۶ دانش آموز در یک فضای ایمن و استاندارد به تحصیل مشغول خواهند شد.

ظاهری ادیب بیان کرد: به دلیل مطلوب نبودن وضعیت کنونی این واحدهای آموزشی و همچنین عمر بالای ساختمان مدارس، رایزنی هایی در همین راستا با خیرین منطقه و اداره کل نوسازی استان صورت گرفت که در نتیجه از امروز کار تخریب و بازسازی این مدارس آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک تصریح کرد: قرار است این دو واحد آموزشی شش کلاسه به صورت مشارکتی هر کدام در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر و با زیربنای ۳۸۵ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در کمتر از یکسال ساخته شوند.

ظاهری ادیب خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات آماده سازی ۶ پروژه با ۳۱ کلاس درس در شهرستان سیریک در حال انجام است که امیدواریم در هفته دولت افتتاح و جهت بهره برداری در اختیار دانش آموزان شهرستان قرار خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: به حول و قوه الهی با بهره برداری سایر پروژه های در دست اقدام شهرستان که تا دهه فجر امسال  به بهره برداری خواهند رسید، در آینده ای نزدیک شاهد اتمام کلیه واحدهای اموزشی فرسوده و تخریبی شهرستان خواهیم بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *