قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
سخنگوی شورای سلامت کیش خبر داد:

برپایی جُنگ‌ها و کنسرت‌ها در کیش از اول تیرماه

سخنگوی شورای سلامت کیش به تشریح آخرین مصوبات شورای سلامت این جزیره پرداخت.

بازخبر محمدرضا رضانیا در خصوص آخرین مصوبات شورای سلامت کیش، افزود: بر اساس ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی به مدیران جنگ‌ها و کنسرت‌ها همراه با نظارت‌های دقیق، این مجموعه‌ها از ابتدای تیرماه سال جاری آماده پذیرایی از ساکنین جزیره کیش و گردشگران خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تمام امتحانات دانشگاه‌ها در کیش به‌جز آزمون‌های ضروری که نیاز به برگزاری عملی و حضوری است به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شود.

رضانیا بیان کرد: مدیران باشگاه‌های بیلیارد، پارک‌های کودک، گیم نت‌ها و سالن‌های ماساژ نیز با مراجعه به مرکز توسعه سلامت کیش و دریافت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ تعهدنامه می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

سخنگوی شورای سلامت کیش بیان کرد: مدیران مهدهای کودک با مراجعه به سازمان بهزیستی و ارائه معرفی‌نامه به مرکز توسعه سلامت و طی بازدید از محل مهدکودک‌ها و با اخذ تعهدنامه مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌توانند از ابتدای تیرماه به ساکنین جزیره کیش خدمات ارائه دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *