قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

پاداش بازنشستگان و حقوق معلمان مورد توجه قرار گیرد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست که به موضوع پرداخت پاداش بازنشستگان و حقوق معلمان حمایتی توجه کنند.

 بازخبر / محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: با توجه به افزایش قیمتها در شرایط کنونی فقط یک ماه به بهانه کرونا به دستگاه‌های نظارتی مرخصی دهید تا ببینیم چه تفاوتی با وضعیت کنونی ایجاد خواهد شد. بعید می‌دانم که وضعیت از امروز بدتر شود.

وی در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کرد: علی رغم نیاز کشاورزان به کود نیترات، آمونیاک و پتاس و اوره متاسفانه علاوه بر گران بودن کمیاب نیز شده اند.

این عضو کمیسیون شورا  و امور داخلی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی لازم است به پرداخت  پاداش بازنشستگان توجه کنید. حقوق معلمان حمایتی چندین ماه پرداخت نشده لازم است به این موضوع توجه شود. همچنین ضروری است که   آموزش از راه دور مورد توجه قرار گیرد. این امر نیازمند نظارت است لازم است ارزیابی شود که این موضوع آیا بازخورد داشته یا خیر.

پسندیدم(11)نپسندیدم(1)

4 نظر برای “پاداش بازنشستگان و حقوق معلمان مورد توجه قرار گیرد”

  1. مصطفی گفت:

    با سلام شما فقط شعار بدهید و جان ما بازنشستگان سال ۹۸ را با عدم پرداخت بموقع که هرروزازارزش آن کاسته می شود بدترازکرونابگیریدآخراین چه مملکتی است که حق وحقوق بحق مان را بعدازگذشت ۱۰ماه نمی دهند.

    پسندیدم(6)نپسندیدم(1)
  2. ناشناس گفت:

    سلام آقای حاج میرزایی لطفادرخصوص بی مهری که درحق بازنشستگان ۹۸/۷/۱صورت گرفته پیگیری نمایید از نظر پاداش حدود ۲۰ میلیون با همکارن ۹۸/۷/۲ پاداشمان تفاوت دارد زیرا برای آنها رتبه بندی اجراشد آیا یک روز باعث اینهمه تفاوت میشود وآیا این موضوع عادلانه است لطفا پیگیری نمایید خداوند اجرتان دهد

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
  3. نبی اله سروش گفت:

    سلام وعرض ادب مابازنشسته شدیم یعنی واقعا جنایتی مرتکب شدیم ۰چرا باید یه معلم بعد یک سال پول بازنشستگی خودش روبگیره ۰آیا این انصافه ۸ماه بازنشسته شدیم الان بیش از چهار بار برای شاغلین افزایش حقوق به اجرا در اومده۰بازنشسته فراموش شدگان هستن که مورد نامهری مجلس دهم قرار گرفته امیدواریم در مجلس یازدهم گامی برای همسان سازی باشاغلین برداشته شود ۰به امید آنروز ۰یاعلی بازنشسته فرهنگی ۹۸

    پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
  4. سلیمیان گفت:

    سلام وعرض ادب
    چرا پاداش ما را بعد چندین ماه دیگه نمی دن مگر شرایط اقتصادی در کشور نمی ببند .

    پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *