قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان:

آینده شغلی ۲۷ هزار دانش آموز پایه نهم هرمزگان در قالب هدایت تحصیلی تعیین می شود

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بعد از پایان سال تحصیلی جاری، ۲۷ هزار دانش آموز پایه نهم متوسطه اول هرمزگان، آینده شغلی خود را با انتخاب رشته تحصیلی مشخص می کنند.

 بازخبر / مرتضی نجفی  به تشریح فرایند هدایت تحصیلی در سال ۹۹پرداخت و گفت: بیش از ۲۷ هزار دانش‌آموز پایه نهم در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که باید در فراینده هدایت تحصیلی بر اساس سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

وی افزود: هدایت تحصیلی دانش‌‌آموزان پایه نهم مبتنی بر استعداد و علاقه دانش‌‌آموزان و همچنین نیازها و امکانات استان صورت خواهد گرفت.

نجفی به عوامل تاثیرگذار در هدایت تحصیلی پرداخت و تصریح کرد: سوابق تحصیلی سی و پنج امتیاز که در بر گیرنده نمرات پایه هفتم با ضریب یک، پایه هشتم با ضریب یک، پایه نهم با ضریب سه و همچنین آزمون توانایی و رغبت هرکدام پانزده امتیاز،  نظر دبیر ده امتیاز، نظر مشاور ده امتیاز و نظر والدین پنج امتیاز می باشد.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: امسال خروجی هدایت تحصیلی درقالب فرم شماره ۶ و ۷ بعد از امتحانات پایانی صادر خواهد شد.

نجفی به پاسخگوئی مشاوران مجرب در موضوعات، مسائل و شبهات روند هدایت تحصیلی اشاره کرد و گفت: کلیه مشاوران و هسته های مشاوره جهت راهنمایی وپاسخگویی به سوالات دانش آموزان واولیا در مدرسه حضور دارند وخانواده ها هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *