قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان:

باید با وفاق و همدلی مشکلات بازار در شرایط کرونا را برطرف کنیم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه برگشت خوردن چک‌ها و مشکلات رخ‌داده بین مالک و مستأجر از مهم‌ترین مشکلات کنونی بازار است، تصریح کرد: باید به دنبال وفاق و همدلی و از بین رفتن مشکلات باشیم.

بازخبر /عبدالمجید جلالی صبح امروز(۲۷ اردیبهشت‌ماه) در آئین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف اتاق اصناف مرکز هرمزگان، در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر تشکیل شوراهای حل اختلاف تشکل‌ها جهت جلوگیری از دعاوی طرفین و عدم مراجعه به مراجع قضایی برای نخستین بار شورای حل اختلاف اتاق اصناف هرمزگان با حضور رئیس‌کل دادگستری هرمزگان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هدف و دستورالعمل شورای حل اختلاف اتاق اصناف صلح و سازش بین طرفین دعاوی است، اضافه کرد: فلسفه شوراهای حل اختلاف کار قضایی نیست بلکه حکمیت و داوری در حل مشکلات بین دعاوی است.

جلالی ادامه داد: به‌منظور حمایت از حقوق شهروندان و عدم مراجعه به مراجع قضایی نیز شوراهای حل اختلاف تشکیل‌شده است و امیدوارم بتوانیم در این شورا از دعاوی طرفین در اصناف و بازاریان بکاهیم.

وی با اشاره به اینکه در شورای حل اختلاف اتاق اصناف هرمزگان به‌طور حتم از ظرفیت و تجربه پیشکسوتان این حوزه بهره خواهیم برد، بیان کرد: در پی شیوع کرونا بازار و اصناف به‌طورکلی صدمه زیادی دیدند و اکنون شاهد بروز اختلافات و مشکلاتی در این حوزه هستیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه برگشت خوردن چک‌ها و مشکلات رخ‌داده بین مالک و مستأجر از مهم‌ترین مشکلات رخ‌داده است، تصریح کرد: باید به دنبال وفاق و همدلی و از بین رفتن مشکلات باشیم.

وی در پایان گفت: باید شرایطی ایجاد کنیم تا اکنون که اصناف دچار مشکل شده‌اند فرصت و وقت کافی برای جبران آن داشته تا بتوانند بدهی‌های خود را جبران کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *