قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ستاد مبارزه با کرونا پایش و غربالگری سابق را ادامه دهد

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به احتمال ابتلای مجدد بهبود یافتگان گفت: ستاد مبارزه با کرونا پایش و غربالگری سابق را ادامه دهد.

بازخبر / علی محمد شاعری   در مورد آخرین وضعیت کروناویروس در استان مازندران گفت: استان مازندران در مرحله کنترل قرار دارد. در مرحله خوبی هستیم اما از مردم انتظار داریم که دو توصیه را در دستورکار قرار دهند. فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: مردم باید این دو توصیه را در دستور کار قرار دهند تا خدایی ناکرده به وضعیت سابق بازنگردیم.

وی در خصوص وضعیت امکانات بهداشتی و بیمارستان‌ها گفت: تخت در بیمارستان‌های استان مازندران به اندازه کافی موجود است. امکانات بهداشتی تا حدود زیادی تأمین شده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد. امیدوارم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی و همچنین جلوگیری از ترددهای غیرمجاز بتوانیم کاملا از این مرحله عبور کنیم.

شاعری با اشاره به احتمال آغاز موج دوم کروناویروس گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد بهبودیافتگان مجددا  مبتلا شوند، پیشنهاد می‌کنم که ستاد مبارزه با کرونا پایش و غربالگری دقیقی را ادامه دهد و نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی اقدامات لازم را به عمل آورند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *