قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

وزارت ورزش و جوانان با اختصاص بودجه برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان هرمزگان موافقت کرد

استاندار هرمزگان گفت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان توافق شد این وزارتخانه برای تکمیل پروژه‌های ورزشی هرمزگان بودجه جداگانه اختصاص دهد.

بازخبر /فریدون همتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دیداری که با وزیر تعاون داشتیم و در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو و رایزنی شد، با دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز دیدار داشتیم و در خصوص مباحث ورزشی استان به رایزنی پرداختیم.

وی افزود: در این دیدار آخرین وضعیت پروژه‌های ورزشی نیمه تمام استان تشریح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان گفت: پس از بحث و تبادل نظر از سوی وزیر ورزش موافقت شد علاوه بر بودجه مصوب این پروژه‌ها، وزارت ورزش نیز بودجه‌ای از اعتبارات ملی خود برای تسریع و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هرمزگان اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: توافق شد با کمک این اعتبارات برای هفته دولت امسال فاز اول ورزشگاه میناب با گنجایش ۱۰ هزار نفر و سالن ورزشی در جزیره قشم و شهرک سام و زال به بهره‌برداری برسد.

همتی تاکید کرد: در این دیدار همچنین بر توسعه امکانات ورزشی تاکید کردیم و ظرفیت‌های خوب استان در ورزش و ظرفیت هرمزگان برای حضور یک تیم در لیگ دسته اول کشور نیز تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار هرمزگان گفت: در این دیدار توانستیم اعتباراتی را نیز برای تجهیز ورزشگاه خلیج فارس، ساخت دهکده آبی و ساحلی در هرمزگان و همچنین شروع عملیات اجرایی سالن ۶ هزار نفری بندرعباس از وزارت ورزش دریافت کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *