جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن

پلمپ ۱۰ واحد صنفی در بندرعباس

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از پلمب ۱۰ واحد صنفی در بندرعباس خبر داد.

  بازخبر عبدالرضا پیروی منش صبح امروز(۲۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی در بندرعباس، با اعلام این خبر، گفت: در پی بازدید بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از واحدهای صنفی در سطح شهر ۱۰ واحد صنفی که بیشترین تخلفات را داشتند با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

وی عنوان کرد: این واحدها بیشترین تخلفات را در سال ۹۸ انجام داده بودند که علاوه بر تذکر کتبی، اعمال جریمه و تشکیل پرونده باز اصرار به تکرار تخلف کردند که توسط بازرسان این سازمان شناسایی و پلمب شدند.

پیروی منش با اشاره به تکرار تخلف صنفی نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی متخلف عنوان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی، اصنافی که تکرار تخلف از قبیل گرانفروشی مرتکب می شوند پلمپ محل کسب و نصب پلاکارد بر سر درب واحدهای صنفی انجام خواهد شد، که این ۱۰ واحد تا اطلاع ثانوی پملب خواهند بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند و این شکایات در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *