قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

یک مورد مثبت کرونا هم زنگ خطری است/مبتلایان جدید هرمزگان بدون علامت هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شهرستانی که طی یک هفته تا ده روز قبل، مورد مثبتی از کرونا ویروس وجود نداشته، شناسایی حتی یک مورد مثبت زنگ خطری برای ماست.

بازخبر / دکتر حسین فرشیدی  با بیان اینکه در استان هرمزگان شهرستان‌های بشاگرد، سیریک و بوموسی بیمار کرونایی ندارند، افزود: با شناسایی بیماران بدون علامت زنجیره بیماری کرونا قطع می‌شود و در تلاشیم که با کمک مردم نیز به این مهم دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: تاکنون از ۷ هزار و ۹۶۱ نفر در هرمزگان تست کووید ۱۹ گرفته‌شده است و بیشتر مبتلایان جدید بدون علامت هستند که در قرنطینه خانگی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در شهرستانی که طی یک هفته تا ده روز قبل، مورد مثبتی از کرونا ویروس وجود نداشته، شناسایی حتی یک مورد مثبت زنگ خطری برای ماست.

وی اضافه کرد: از دو روز گذشته تعداد فوتی و تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، افزایش نداشته است.

دکتر فرشیدی با بیان اینکه در این روزها هرمزگان با کمبود ذخیره خون مواجه است، عنوان کرد: مردم می‌توانند خون خود را به‌عنوان نذر در ماه مبارک رمضان اهدا کنند و در اهدای خون از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا از طریق اهدای خون سرایت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در این شرایط به یاری نیازمندان به خون بشتابیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *