قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

دانشور : انصراف دو نامزد انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان/تشکیل مجمع با حضور رسانه ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از انصراف دو نامزد انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد.

بازخبر ،مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از انصراف دو نامزد انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد.

غلامعلی دانشور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، با اعلام این خبر افزود: پیش از ظهر امروز آقایان بهروز اکرمی و حسین جباری زاده با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از نامزدی ریاست انتخابات هیئت فوتبال هرمزگان انصراف دادند.

وی بابیان اینکه عباس امینی زاده(شهردار بندرعباس)، اصغر معماری(رئیس اسبق کمیته انضباطی هیئت فوتبال) و عبدالمجید دبیده(رئیس فعلی هیئت فوتبال) نامزدهای باقیمانده این انتخابات هستند، اظهار کرد: تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات هیئت فوتبال دردهم مهرماه فراهم است.

دانشور با اشاره به اینکه تمامی هماهنگی‌ها برای برگزاری این انتخابات مهیا شده است، خاطرنشان کرد: طی تماسی که با ریاست فدراسیون فوتبال کشورمان داشتم تمامی تمهیدات برای این انتخابات فراهم‌شده است و دبیر هیئت فوتبال استان و معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان برای این انتخابات تمامی شرایط را مهیا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در پایان از برگزاری این انتخابات در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس خبر داد و اضافه کرد: ازنظر این اداره کل ممانعتی برای پوشش خبری و تصویری رسانه‌ها وجود ندارد و در این خصوص بازهم از ریاست فدراسیون فوتبال استعلامات لازم گرفته می‌شود.

پیش‌ازاین دبیر هیئت فوتبال هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا،ابراز کرد: انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان روز شنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات دانشگاه هرمزگان واقع در این دانشگاه برگزار می‌شود

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *