دانلود انیمیشن غول آهنی دوبله فارسی مفاهیم اساسی حقوق ثبت از زبان وکیل ثبت آیا عمل زیبایی بینی گوشتی سخت است؟ دیجی ماشین، بهترین وبسایت نقد و بررسی خودرو در ایران

پاسخ نصرالله به یک اتهام سخیف: ما نه دلار برای ایران می‌گیریم نه سوریه

اتهام سخیفی زده‌اند مبنی بر اینکه این نگرانی وجود دارد که وقتی دلار تازه به بازار تزریق می‌شود، حزب‌الله می‌رود آن را جمع می‌کند و می‌فرستد برای ایران. [لبخند]. ما نه دلار برای ایران می‌گیریم نه برای سوریه.

  بازخبر / «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی روز (دوشنبه) خود به تروریستی خواندن این جنبش توسط آلمان، طرح اقتصادی دولت لبنان و پاسخ به برخی اتهامات علیه حزب‌الله پرداخت و در واکنش به افزایش قیمت دلار در برابر لیر لبنان گفت: حزب‌‌الله هیچ گونه فعالیت در زمینه صرافی‌ها ندارد. حزب‌الله سازمان‌های بزرگی دارد اما در زمینه خرید و فروش دلار کار نمی‌کند و هیچ کسی در حزب‌الله مکلف به انجام فعالیت صرافی نشده است. اتهامات درباره اینکه حزب‌الله از بانک‌ها دلار خریده ، سخیف است. نقش مثبت حزب‌‌الله مانع افزایش ارزش دلار به شکل جنوبی شد.

دبیرکل حزب‌الله سپس تصریح کرد: اتهام سخیفی زده‌اند مبنی بر اینکه این نگرانی وجود دارد که وقتی دلار تازه به بازار تزریق می‌شود، حزب‌الله می‌رود آن را جمع می‌کند و می‌فرستد برای ایران. [لبخند]. ما نه دلار برای ایران می‌گیریم نه برای سوریه.

وی ادامه داد، حزب‌الله بزودی درباره پیگیری پرونده فساد (اقتصادی در لبنان) کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

نصرالله در ادامه از صراف‌ها خواست به قانون ملزم باشند و از سقفی که دولت برای نرخ برابری لیر در برابر دلار اعلام کرده، فراتر نروند.

وی سپس به افزایش قیمت کالاها در لبنان اشاره کرد و گفت، علاوه بر افزایش قیمت دلار، احتکار کالاها و حرص برخی تجار از دلایل این امر است. دولت باید به نقش خود در مقابله با افزایش قیمت کالا عمل کند و این مسؤولیت نباید تنها به عهده وزارت اقتصاد باشد. دولت باید برنامه‌ای اساسی برای مقابله با افزایش قیمت کالاها تنظیم کند و از داوطلبان برای کمک به نظارت در این زمینه کمک بگیرد و حزب‌الله آماده است هزاران داوطلب در این زمینه در اختیار دولت قرار دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *