قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
فیصل دانش، سخنگوي شورای اسلامي شهر بندرعباس :

شورا تجلی دموکراسی است

عضو هیّئت رییسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : شورا ها نمونه بارزی از دموکراسی هستند زیرا مردم در این نهاد بصورت مستقیم نقش دارند.

بازخبر /   فیصل دانش در صد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، ضمن تبریک روز شورا بیان کرد : شورا ها نقش موثری در خدمت رسانی به مردم دارند و از آنجا که عمر مسئولیت به سرعت می گذرد ، لذا نباید به دنبال حاشیه بود و با یکدیگر بر سر مسائل جنگید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : خرد جمعی شورا ، نگاه مهمی است که می بایست دولتمردان آن را در نظر بگیرند‌.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد : بارزترین جایی که میتوان نقش مستقیم مردم را در سرنوشت خویش شاهد بود شوراها هستند، دولتمردان نقش مردم را کم نبینند، بعنوان مثال در همین بحران کرونا ، مردم بندرعباس به لحاظ تشکیل گروه نام و حضور داوطلبین، نقش مهم و کلیدی را داشته و برای سلامتی خود با مسئولین همکاری بسیار خوبی را داشتند‌.

با تجربه ترین عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد : بعد از گذشت پنج دوره از تشکیل شورا ها ، میبایست قوانین مربوط به شورا ها تجدید نظر شود که این تجدید نظر قوانین هم در تشکیلات و هم در امور داخلی شورا میبایست رخ دهد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *