قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آمار فوتی و مبتلایان به بیماری کرونا در هرمزگان / ۱۴ اردیبهشت

 آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۹۶۳ نفر افزایش پیدا کرد.

 بازخبر /  آمار کرونایی مثبت در استان هرمزگان به ۹۶۳ نفر افزایش پیدا کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ، تعداد ۴۶ نفر در هرمزگان که همه ی ۴۶ نفر از بندرعباس بودند که به شمار کرونایی مثبت جدید در هرمزگان اضافه شده است.

طی روز اخیر یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا زن ۶۵ ساله با سابقه فشار خون جان خود را از دست دادند و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در هرمزگان نیز به ۲۹ نفر افزایش یافت .

 دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات بیماری کرونا یکشنبه ۱۴ اردیبهشت در هرمزگان گفت :از ابتدای شیوع کرونا در استان هرمزگان ، ۲ هزار و ۴۵۶ بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی تاکنون در مراکز درمانی هرمزگان بستری شده اند ، که ۲ هزار و ۱۸۱ نفر از این تعداد ترخیص شده اند و از تعداد ۶ هزار و ۷۶۲ نفر به دلیل مشکوک بودن نمونه گیری شده که نتیجه آزمایش ۵۶۵۰ نفر نیز منفی اعلام شده است.

از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۵۶ نفر پس از بهبودی، ترخیص شده‌‌اند، ۵۲۰ نفر تحت مراقبت خانگی دارند و ۳۴ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) مراحل درمانی را طی می‌کنند و هم اکنون ۲۴ بیمار در بیمارستان ها بستری هستند .

طی روز اخیر یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا زن ۶۵ ساله با سابقه فشار خون جان خود را از دست دادند و شمار فوتی ها بر اثر کرونا در هرمزگان نیز به ۲۹ نفر افزایش یافت .

بندرعباس با ۶۸۳ مورد، میناب با ۹۰ مورد ، کیش با ۵۲ مورد ، قشم با ۴۳ مورد ، بندرلنگه با ۲۶ مورد ، حاجی آباد با ۲۵ مورد ، رودان با ۱۸ مورد ، پارسیان با ۱۲ مورد ، بندر خمیر ۶ مورد ، بستک ۶ مورد و جاسک ۲ مورد نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می شوند

پسندیدم(6)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *