قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ورود مدعی العموم به موضوع تخریب زیستگاه آبزیان و مرجان های دریایی هرمزگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اعلام کرد: بررسی موضوع تخریب زیستگاه آبزیان و مرجان های دریایی توسط شناورهای غیرمجاز صید ترال در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مجازات و اخذ خسارت سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

بازخبر /  مجتبی قهرمانی صبح امروز(۱۴ اردیبهشت ماه) در دیدار با جمعی از نمایندگان صیادان غرب استان و شهرستان بندرلنگه بر لزوم رفع مشکلات صیادان بومی تأکید کرد و افزود: نظارت دقیق در خصوص نحوه صدور مجوزهای صید ، رفع خلاء های قانونی و صیانت از محیط زیست دریا نیازمند اقدامات جدی تری است.

این مقام قضایی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و حفاظت از گونه های مختلف آبزیان ، دستور ورود اداره کل محیط زیست استان در پرونده های صید ترال صادر و ابلاغ شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین اظهار کرد: بررسی موضوع تخریب زیستگاه آبزیان و مرجان های دریایی توسط شناورهای غیرمجاز صید ترال در دستور کار قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مجازات و اخذ خسارت سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

در جریان این نشست نمایندگان صیادان غرب استان هرمزگان، مطالبات و نقطه نظرات خود را با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در میان گذاشتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *