قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

تقویت جایگاه بخش خصوصی اصلی ترین راهبرد برای تغییر شرایط اقتصادی هرمزگان است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تقویت جایگاه بخش خصوصی می تواند اصلی ترین راهبرد برای تغییر شرایط اقتصادی استان هرمزگان باشد.

بازخبر / احمد مرادی روز گذشته(۱۳ اردیبهشت ماه)  در دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس اظهار کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس در حال حاضر با مدیریت قوی بیش از هر زمانی می کوشد تا نقش خود را در راستای تقویت اقتصادی استان ایفا نماید و که نشانگر بازوهای قوی اتاق بازرگانی بندرعباس در عرصه مدیریتی است.

وی با بیان اینکه نگاه اتاق بازرگانی بندرعباس نگاه رو به جلویی است، بیان داشت: وجود یک بخش خصوصی پویا و سرمایه‌گذاری کافی توسط این بخش نقش بسیار مهمی در ایجاد شغل‌های پایدار و دستیابی به رشد اقتصادی فراگیر ایفا می‌کند و اتاق بازرگانی بندرعباس باید سکان دار رشد اقتصادی هرمزگان باشد.

مرادی ادامه داد: ضرورت اعمال نظرات بخش خصوصی در تصمیم گیری ها در حالی از سوی بسیاری از مدیران نادیده گرفته می شود که می توان با نظرات تخصصی و کارشناسی فعالان اقتصادی فضای کسب و کار این استان را رونق بخشید.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان نبض اقتصاد کشور است و این هرمزگان است که باید تعیین کننده باشد اما مرکزگرایی همچنان فعالان اقتصادی را در تنگنا قرار داده است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام حرکت های اتاق بازرگانی بندرعباس چه در بخش آموزش و چه در بخش پژوهش باید بر مبنای آینده نگری صورت پذیرد و این اتاق با ظرفیت عظیمی که در خود دارد باید  تبدیل به مرکز تصمیم گیری های مهم استان هرمزگان در زمینه های اقتصادی باشد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس نیز در ادامه از رشد ۳۰ درصدی صدور کارت بازرگانی در اتاق بازرگانی بندرعباس خبر داد و افزود:  از ابتدای فعالیت دور نهم هیات نمایندگان اتاق مبنای کارمان را بر پایه شفافیت قرار داده ایم و تمام تلاشمان جلب اعتماد و انتظارات بخش خصوصی است.

محمدرضا صفا بیان کرد: تلاش در راستای تکریم ارباب رجوع، احداث ساختمان جدید در خور استان و فعال اقتصادی، پویایی و کارایی بیشتر واحدها، تشکیل کمیسیون های تخصصی، دیدار ریاست با فعالان اقتصادی و رصد مشکلات آنها و …. تنها بخشی از دستاوردهای اتاق بازرگانی در دور جدید است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *