قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم جذب می کند

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای پوشش کلاس های درس در سال تحصیلی آینده، ۱۸۳ سرباز معلم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس برای مدت دوسال جذب آموزش و پرورش می شوند.

بازخبر مرتضی رئیسی حسنلنگی  با بیان اینکه آموزش و پرورش هرمزگان در راستای جبران کمبود معلم، اقدام به فراخوان جذب سرباز معلم کرده است، اظهار کرد: این سرباز معلمان با توجه به نیاز مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بجز مناطق بندرعباس، کیش، هرمز و ابوموسی به مدت دوسال تمام مشغول به تدریس می شوند.
وی افزود: جذب سرباز معلم براساس رشته های مورد نیاز در هر شهرستان و براساس تعداد سهمیه به مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اعلام شده است.
رئیسی حسنلنگی ادامه داد: افرادی که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مورد نیاز هر شهرستان می باشند می توانند با مراجعه به امور اداری مناطق آموزش و پرورش و تکمیل پرونده، نسبت به اعلام آمادگی خود برای سرباز معلمی اقدام کنند.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: از بین متقاضیان واجد شرایط ۱۸۳ نفر در استان هرمزگان که دارای بالاترین امتیاز باشند به مدت دوسال تمام در مدارس صلاح دید آموزش و پرورش مشغول به تدریس می شوند.
رئیسی حسنلنگی اضافه کرد: افرادی که دارای دفترچه اعزام به خدمت در تاریخ یکم تیر، یکم مرداد ویکم شهریور و بدون مهر غیبت هستند می توانند از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ اردیبهشت اقدام به ثبت نام کنند.
این مقام مسئول گفت: افراد متقاضی لازم است حتما سایر شرایط سرباز معلمان را به هنگام ثبت نام مطالعه نمایند و از شرایط کاری سرباز معلمان آگاهی کافی را کسب کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *