جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
فیصل دانش عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس

وضعیت جمع آوری زباله در این ایام مناسب نیست و مردم نگرانند/ تشکیل گروه “نام” در واقع اتحاد مردم شهر با مدیریت بحران بود.

فیصل دانش سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس در صد و هفتاد و دومین جلسه علنی بیان کرد: در ایام بحرانی کرونا وضعیت جمع آوری زباله و بحث تنظیف شهر مناسب نیست، که البته عوامل زیادی باعث این اتفاق شده است.

بازخبر / اول اینکه در شرایط بحران قرار داریم که طبیعی است توجه و نگاه مردم در بحث تنظیف بیشتر از قبل شده است، دوم اینکه در این روزها یکی از پیمانکاران تنظیف شهر نیز تغییر کرد و باعث ایجاد خلل چند روزه در کار شد،
از طرفی کارگران زحمت کش شهرداری میبایست در این شرایط سخت و بحرانی به امر تنظیف بپردازند که طبیعی است کار سخت تر شده بود. اعتقاد دارم با توجه به تمام أین دلائل میبایست شهرداری و حوزه خدمات شهری با دقت بیشتری به امر نظارت بر پیمانکاران بپردازد.
شهرداری میبایست اجازه کم کاری به پیمانکاران تنظیف را ندهد و از اهرم های قانونی و حقوقی برای نظارت بر آنها استفاده کند.
وی اشاره کرد: اعضای شورای شهر بعنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی وظیفه دارند از حقوق شهروندان بندرعباس دفاع کنند و بیان این انتقاد بیان حرف دل مردم است.

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: هر چند نماینده شهرداری از عملکرد خود دفاع میکند، أما در نهایت میبایست رضایتمندی شهروندان را ملاک قرار داد.

فیصل دانش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: جا دارد از مجموعه شهرداری و سازمان آتش نشانی در مورد مقابله با بحران کرونا تشکر و قدردانی کرد. زیرا تدبیر تشکیل گروه نام و ترغیب مشارکت شهروندان جهت ضدعفونی شهر بندرعباس اقدام بسیار مفید و شایسته ای در مقابله با شیوع این بیماری بود.
امروز ما می توانیم سرخود را بالا بگیریم و بگوییم در بحران کرونا توانستیم نسبت به بسیاری از شهرهای کشور قوی تر عمل کنیم.

فیصل دانش عضو هیئت رئیسه، در پایان گفت: گروه ” نام” که یک گروه مردمی است در واقع اتحاد مردم شهر و مدیریت بحران است. این حرکت فنی و سنجیده آنچنان مفید واقع شد که این روش بعنوان الگو در سایر شهرهای کشور نیز انجام شد و شک نداریم که با مدیریت سازمان آتش نشانی گامی موفق را در مقابله با این بحران برداشته ایم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *