قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
در ضیافت شام بر عرشه ناو جماران مطرح شد

تقدیر فرمانده ناو ایتالیایی یورو از میزبانی شایسته نیروی دریایی ایران/ انجام تمرین مشترک نظامی با ناوگان نظامی ایران

فرمانده ناو ایتالیایی یورو گفت: میزبانی ایران در دو روز پهلوگیری این ناو در بندرعباس موجب شد تا آنان به ریشه‌های فرهنگی میان دو ملت بیندیشند.

بازخبر از بندرعباس، ماکسی میلیانو آلتا شامگاه دوشنبه در مراسم ضیافت شام منطقه یکم نیروی دریایی ارتش به پرسنل ناو ایتالیایی یورو که بر عرشه ناوشکن جماران برگزار شد، اظهار کرد: پذیرانی و میزبانی بی‌نظیر مردم ایران و بخصوص نیروی دریایی ارتش و مردم بندرعباس شایسته تقدیر و تشکر ویژه است.

وی افزود: این دومین بار است که ناوشکن یورو به بندرعباس می‌آید و امیدواریم بزودی ناوشکن دیگری نیز از نیروی دریایی ارتش ایتالیا در بندرعباس پهلو بگیرد.

فرمانده ناو ایتالیایی یورو با بیان اینکه در طول مدت اقامت خود در بندرعباس شاهد تشابهات بسیاری میان دو کشور ایتالیا و ایران بوده است، خاطرنشان کرد: این تشابهات به علت نزدیکی ریشه‌های فرهنگی میان دو کشور است که بر پایه تاریخ استوار است.

میلیانو آلتا ادامه داد: فرصت دیدن از جزیره قشم نیز در این سفر برای من مهیا شد که با دیدن بندرعباس و جزیره قشم فهمیدم که ایران چقدر زیباست و چقدر این روابط می‌تواند به نزدیکی میان دو کشور و دو ملت کمک کند.

وی گفت: ناو یورو از بندرعباس خواهد رفت اما مطمئن هستم که ما در ایران دوستان خوبی داریم.

فرمانده ناو ایتالیایی یورو همچنین خبر از انجام یک تمرین مشترک میان این ناو با ناوهای نیرومند ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و بین‌المللی داد و عنوان کرد: ما در این تمرین مشترک تجربیات خودمان را با نیروهای دریایی ایران به اشتراک می‌گذاریم.

به گزارش فارس، در این ضیافت شام، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش و شهردار بندرعباس هدایایی را به رسم احترام و یادگار به فرمانده ناوشکن ایتالیایی یورو اهدا کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *