قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

جلوگیری از هزار و ۴۴۲ مورد تخلف ساختمانی و سد معابر در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از جلوگیری هزار و ۴۴۲ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی بندرعباس در فروردین امسال خبر داد.

بازخبر /   رضا خوشبخت افزود: با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف از ۴۳۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و سد معابر هزار و ۴ مورد خودروهای حامل میوه، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شد.
وی با بیان اینکه حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر خط قرمز این مجموعه در برخورد با متخلفان است گفت: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین ، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری ، دیوار کشی و تصرف کوچه براساس قانون برخورد می شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: گشت های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس بصورت ویژه و روزانه در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اظهارداشت: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه گری مردم است که اگر تخلفی را مشاهده کردند آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.
رضا خوشبخت با قدردانی از شهروندان در اعلام به موقع گزارش های تخلف در شهر گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس در طول ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *