قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

ویروس کرونا یک آزمون است

رئیس جمهور :این ویروس به یک آزمونی برای کشورها تبدیل شده و همه دولت‌ها و ملت ها برای غلبه بر این ویروس تلاش میکنند.

 بازخبر /روحانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه رحمت و برکت و مغفرت است و بهترین روزها و شب‌ها و اوقات پیش روی ماست. خداوند درهای رحمت خود را در روزهای آینده را برای ما  باز می‌کند و باید از این بهره ببریم. این ماه به ما سلامت، اعتماد و روحیه و یاری به دیگران را به ما تشریق می‌کند.

وی افزود: ما همیشه نیازمند رمضان بودیم و امسال نیاز ما بیش از سال‌های گذشته است، بشر در سال‌های اخیر فهمید در برابر قدرت الهی و  تحولات طبیعت چقدر ناتوان است و غرورها و تبخترها که در گوشه جهان مشاهده می‌شد، دیدیم یک موجود بسیار ریز پنهان نادیدنی از یک نقطه آغاز می‌شود و همه جهان را طی کرده و تمام مردم جهان را گرفتار می‌کند، معلوم است قدرت بشر محدود است و اتکا ما باید همیشه به قدرت بی‌پایان الهی باشد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش گفت: این ویروس به یک آزمونی برای کشورها تبدیل شده و همه دولت‌ها و ملت ها برای غلبه بر این ویروس تلاش میکنند و در پایان کار نتیجه و نمره ها معلوم میشود و در پایان پاییز می‌توان جوجه‌ها را شمرد. در ایران ما، سلطه، مهارت و توانمندی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی ما در مقابله با این  ویروس بیش‌تر شده و در کنار کار و تلاش، خلوص و ایثار و معنویت زیادی وجود دارد.

روحانی گفت: هوشمندی مردم ما نیز نباید مورد غفلت قرار بگیرد، مردم ما بسیار همکاری کردند، آمار نشان می‌دهد که در هفته اول فروردین که از مرمدمردم خواسته شده بود که سفرها را کم کنند، مردم پاسخ خوبی دادند و مسافرت با اتوبوس ۷۰ درصد، با قطار ۹۶درصد، با هواپیما ۸۳ درصد، سفر دریایی ۹۸ درصد و تردد جاده‌ای ۶۳ درصد کاهش یافت و این نشان از هوشیاری و همدلی مردم ماست.

وی تصریح کرد: مردم ما به کادر درمان و درخواست دولت و علما و اندیشمندان پاسخ مثبت دادند؛ در روزهای اول، کادر درمانی بابت تجهیزا پزشکی در بیمارستان نگران بودند، به اندازه کافی نبود و شاید در برخی بیمارستان‌ها دستگاه تنفس مصنوعی، کیت‌های تشخیص و حتی مواد ضد‌عفونی‌کننده و وسایل بهداشتی به اندازه نبود ولی جهاد عظیم و مستمری در کشور آغاز شد و همه پای‌کار آمدند و اینکه امروز در زمینه مواد ضدعفونی و بهداشتی نه‌تنها نیاز داخلی تامین می‌شود بلکه قدرت صادرات هم داریم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *