قرارداد دوجانبه برق ، بورس انرژی و تامین برق صنایع جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان 10 اقدام مهم قبل از مهاجرت که اگر ندونی پشیمون می شی ! چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟

تصمیمات ستاد ملی پیشگیری از کرونا در بازار هرمزگان بومی‌سازی شود

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان از اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در بازارهای بندرعباس خبر دادو گفت: تصمیمات ستاد ملی پیشگیری از کرونا در خصوص ساعت کار بازار هرمزگان بایستی بومی‌سازی شود.

بازخبر /  عبدالمجید جلالی صبح امروز(دوم اردیبهشت ماه) در آئین بازگشایی و آغاز فعالیت کسبی مراکز تجاری، پاساژها و بازارهای بندرعباس اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی و بنا به اعلام وضعیت ستاد پیشگیری بیماری کرونا استان مجتمع های تجاری مرکز استان وشهرستان‌های هرمزگان فعالیت صنفی را با رعایت پروتکل بهداشتی شروع کردند.
وی در ادامه در جمع نیروی‌های خدماتی و متصدیان واحدهای صنفی، افزود: توصیه‌های بهداشتی و مراقبت‌های ویژه برای کنترل مجموعه‌های سربسته نیاز به تصمیمات واحد و مسئولیت‌پذیری مدیران مجتمع‌های تجاری دارد.
نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران تصریح کرد: فرآیند نظارت بر عملکرد غرفه‌داران، رعایت بهداشت فردی و محیطی رکن اصلی و اساسی شروع و ادامه این فعالیت‌هاست و هرگونه کوتاهی و عدم همکاری موجب فاجعه جبران ناپذیر و اتخاذ تصمیم در تعطیلی مجموعه خواهد شد.
جلالی ادامه داد: برای تنظیم ساعات کار مراکز تجاری و بازارها در حال حاضر تابع مصوبه ستاد ملی بوده و استاندار که ریاست ستاد پیشگیری بیماری کرونا را بر عهده دارد پیگیری اخذ تصمیمات و بومی‌سازی ساعت کار با توجه به وضعیت اقلیمی، آب و هوای و ضرورت مدیریت انرژی برق در پیک اوج مصرف است، در دستور کار قرار دارد.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان، با اعلام پیشنهاد برای برخی رسته‌های صنفی مانند آرایشگران که در حال حاضر در فهرست صنوف پرخطر قرار دارند نیز تاکید کرد: راهکارهایی با همفکری کارشناسان مرکز بهداشت و روسای اتحادیه ها و رئیس اداره امور اصناف سازمان صمت به مبادی تصمیم‌گیر استان و کشور ارائه شده که بزودی فعالیت آنها نیز آغاز می‌شود.
جلالی گفت: هئیت مدیره اتحادیه ها بنا به توصیه رئیس سازمان صمت و اعلام مصوبه کمیسیون نظارت باید در ماموریت آموزشی، نظارت بر کار اصناف با رویکرد پیشگیری از سرایت بیماری کرونا جدیت دلسوزانه و منطقی مضاعف‌تری داشته و صنوف را مقید به همکاری با مجریان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *