چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟ سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن نقش جرثقیل سقفی در توسعه صنعت ساختمانی آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول

ثبت‌نام ۲۵۰ استارتاپ حوزه آنلاین در پویش کرونا پلاس

با آغاز ثبت‌نام در پویش “کرونا پلاس” تاکنون ۲۵۰ استارتاپ فعال در این پویش ثبت‌نام کردند.

 بازخبر /     هم زمان با شیوع کرونا، پویش “کرونا پلاس” ویژه کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ‌ها راه اندازی شد. این پویش به نوعی بسته حمایتی معاونت علمی و فناوری برای استارتاپ‌های حوزه آنلاین، دیجیتال و فضای مجازی است.

بر اساس این پویش استارتاپ‌های فعال در ۹ حوزه آموزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین، سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، سرگرمی و توریسم آنلاین، تولید محتوای آنلاین، نوآوری اجتماعی، فروشگاه‌های آنلاین و ایده و ابتکارات فراخوان و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

تاکنون بیش از ۲۵۰ استارتاپ در این پویش ثبت‌نام کردند که فعالان حوزه سلامت آنلاین مشارکت ۵۰ درصدی داشتند و بیش از ۱۲۰ شرکت‌کننده در این بخش شرکت و متقاضی شدند. فعالان حوزه‌ فروشگاه‌های آنلاین و مسئولیت اجتماعی با ثبت ۱۷ درصدی مشارکت در جایگاه دوم و فعالان حوزه آموزش آنلاین با مشارکت ۱۱ درصدی در رتبه سوم قرار گرفتند.

حوزه‌های نوآوری اجتماعی، تولید محتوای آنلاین، ایده ابتکارات، ورزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین و سرگرمی و توریسم آنلاین نیز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

از نظر پراکندگی جغرافیایی نیز تهران و آذربایجان غربی بیشترین درخواست‌ها برای شرکت در این پویش را داشتند. پس از آن فعالان در کردستان، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، سمنان، قزوین، قم، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمانشاه قرار دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *